Benvenuti à i nostri siti web!

Vantaghji di i motori CC senza spazzole è di i motori CC cù spazzole per e porte automatiche

Motore di porta scorrevole automatica - 1

1 (144)
I motori DC sò largamente usati in e porte automatiche per a so alta efficienza, a bassa manutenzione è u cuntrollu faciule di a velocità. Tuttavia, ci sò dui tipi di motori DC: senza spazzole è cù spazzole. Anu diverse caratteristiche è vantaghji chì si adattanu à diverse applicazioni.

I motori CC senza spazzole utilizanu magneti permanenti cum'è rotori è circuiti elettronichi cum'è cummutatori. Ùn anu micca spazzole o cummutatori chì si consumanu per via di l'attritu. Dunque, anu una durata di vita più longa, un livellu di rumore più bassu, una gamma di velocità più alta, un megliu cuntrollu di coppia è una densità di putenza più alta cà i motori CC à spazzole. Anu ancu interferenze elettromagnetiche più basse è ponu funziunà in modu sicuru in ambienti difficili.

I motori CC à spazzole utilizanu spazzole metalliche o di carbone è cummutatori meccanichi per cambià a direzzione di a corrente. Anu una struttura più simplice, un costu più bassu, una installazione più faciule è una dispunibilità più larga cà i motori CC senza spazzole. Anu ancu prestazioni di coppia megliu à bassa velocità è ponu avviassi istantaneamente senza un controller.

I vantaghji di i motori CC senza spazzole li rendenu adatti per e porte automatiche chì necessitanu alta velocità, alta precisione, bassu rumore, longa durata di vita è efficienza energetica. Per esempiu, ponu esse aduprati in porte scorrevoli chì anu bisognu di apre è chjude rapidamente è senza intoppi. I vantaghji di i motori CC à spazzole li rendenu adatti per e porte automatiche chì necessitanu bassu costu, installazione faciule, cuntrollu simplice è coppia di partenza elevata. Per esempiu, ponu esse aduprati in porte a battente chì anu bisognu di superà l'inerzia è l'attritu.


Data di publicazione: 22 di marzu di u 2023