I motori DC sò largamente usati in e porte automatiche per a so alta efficienza, mantenimentu bassu, è cuntrollu di velocità faciule. Tuttavia, ci sò dui tipi di muturi DC: brushless è brushed. Hanu diverse caratteristiche è vantaghji chì si adattanu à diverse applicazioni.
I motori DC senza spazzole utilizanu magneti permanenti cum'è rotori è circuiti elettronici cum'è commutatori. Ùn anu micca spazzole o commutatori chì s'usanu da a frizione. Dunque, anu una vita più longa, un livellu di rumore più bassu, una gamma di velocità più alta, un megliu cuntrollu di torque, è una densità di putenza più altu ch'è u mutore DC brushed. Hanu ancu una interferenza elettromagnetica più bassa è ponu operare in modu sicuru in ambienti duri.
I motori DC brushed utilizanu spazzole di metallo o di carbone è commutatori meccanichi per cambià a direzzione attuale. Hanu una struttura più simplice, un costu più bassu, una stallazione più faciule è una dispunibilità più larga cà i motori DC brushless. Anu ancu un megliu rendimentu di torque à bassa velocità è ponu inizià istantaneamente senza un controller.
I vantaghji di i motori DC brushless li facenu adattati per e porte automatiche chì necessitanu alta velocità, alta precisione, pocu rumore, longa vita è efficienza energetica. Per esempiu, ponu esse aduprati in porte sliding chì anu bisognu à apre è chjude rapidamente è liscia. I vantaghji di i motori DC brushed li facenu adattati per e porte automatiche chì necessitanu pocu costu, facilità d'installazione, cuntrollu simplice è torque di partenza elevatu. Per esempiu, ponu esse aduprati in porte battenti chì anu bisognu di superà l'inerzia è l'attrito.
Tempu di post: 22-mar-2023